Czarna spódnica

Standard

Spódnica powstała w krótkim czasie po tym jak dostałam moją nowa maszynę – Julię 2009. Okazało się że maszyna potrafi robić różne zadziwiające ściegi (a przynajmniej istotnie więcej niż stuletni Singer po prababci). Wtedy zapadła decyzja, że muszę uszyć coś w czym wykorzystam jeden z bardziej skomplikowanych wzorów – padło na prostą spódnicę z Burda Szycie krok po kroku. Tym razem skorzystałam z szuflady mojej Mamy i wynalazłam kawałek czarnej tkaniny, dokupiłam jasnoczerwony materiał na podszewkę i tak powstała Czarna. W dzisiejszych czasach wygląda bardziej jak biodrówka  i jest zdecydowanie za długa ( a przynajmniej długość okazuje się niekorzystna dla moich łydek…). Kiedyś leżała idealnie podkreślając talię i ukazując “czerwone gałązki” pod pierwszą warstwą materiału. To właśnie one powstały z wykorzystaniem jednego z “nowych szwów”.

 

Tak wygląda przód

Tak wygląda przód

tak sie rozchodzi przód pokazując "gałązki"

tak sie rozchodzi przód pokazując “gałązki”

Pierwsza wszyta przeze mnie podszewka

Pierwsza wszyta przeze mnie podszewka

CzarnaSpodnica4

Wykrój – Burda Szycie krok po kroku

Materiał -Tkanina z Maminej szuflady

Leave a Reply

