Wzorzysta Tunika

Standard

Latem 2012 roku było bardzo, bardzo ciepło – wówczas zamarzyło mi się uszycie czegoś zwiewnego i chłodnego. Wyciągnęłam z szuflady kawałek zwiewnej tkaniny (szyfon?) i wybrałam do uszycia tunikę z Diana Moden. Materiał okazał się na tyle prześwitujący, że wymagał podszewki i tu ponownie przydała się szuflada, z której wyciągnęłam limonkę w formie kawałka czegoś niezidentyfikowanego – z całą pewnością sztucznego… na mało istotną podszewkę jak znalazł… Tunika szyła się bardzo długo, praktycznie jesień i zimę 2012/2013 przewisiała na “Gośce” oczekując na dokończenie. Udało się ją skończyć na początku 2013 roku, a w międzyczasie powstało kilka innych projektów. Efekt poniżej… w tak zwanym “międzyczasie” spadł mi rozmiar z 40 na 38 w związku z tym tunika jest workowata istotnie 🙂

Czerwone ramiona skutkiem wiosłowania w kajaku...

Czerwone ramiona skutkiem wiosłowania w kajaku…

tak wygląda tył

tak wygląda tył

A ten to będzie dla Mamusi...

A ten to będzie dla Mamusi…

A tak wygląda przód

A tak wygląda przód

Wykrój – Diana Moden

Materiał – zwiewne, lekkie i przewiewne z szuflady

Leave a Reply

