Sukienka IKEA

Standard

W chwilach największego wiru “szyciowego” kupowałam każdą tkaninę, wszędzie… Efekt jest taki, że moja ulubiona sukienka wielu osobom przypomina pościel z IKEA 🙂 Trafił mi się bardzo fajny – miły w noszeniu ale też super w szyciu materiał. Tanio. Jak tanio, to można uszyć większy projekt i tak padło na sukienkę z Burdy 5/2011. Model 108 (A albo B), dość mocno skrócony z ciekawym rozwiązaniem kwestii ramiączek (to był pierwszy raz gdy wszywałam podszewkę… trzeba było kombinować 😉 ). Efektem działań podszewkowych są “patki” zdobiące ramiączka, a przy okazji ukrywające niezbyt estetyczne szwy w tamtym miejscu.

Do kompletu uszyłam długi pasek (sukienka jest luźna). Sukienka noszona z paskiem albo bez , dlatego nie ma żadnych szlufek.

i jest to moja ulubiona sukienka, której niestety przez “pościelowy” wzór IKEA za często nie noszę 😦

Przód sukienki bez paska

Przód sukienki bez paska

Tył sukienki bez paska

Tył sukienki bez paska

Przód z paskiem

Przód z paskiem

i jeszcze raz całość

i jeszcze raz całość

Wykrój  – Burda 5/2011, model 108

Materiał – IKEA

2 responses »

  1. Może i rzeczywiście jest odrobinę pościelowo, ale wzór góry i dołu spasowany pięknie. Znam ten model i też mam z niego ulubioną sukienkę i powoli się przymierzam do powtórki:)

Leave a Reply

